ПАНАСЮК ІРИНА ЛЕОНІДІВНА

i.panasyk@ukr.net 


2011-2015 роки

29-30 квітня 2015 року з метою ознайомлення із новітніми тенденціями щодо навчання образотворчого та музичного мистецтва, сучасними методами формування інформаційної компетентності учнів в урочний і позаурочний час, із інноваціями у мистецькій освіті відповідно до нових державних освітніх стандартів, ілюстрації сучасних підходів до вивчення образотворчого та музичного мистецтва на базі Дубенського районного методичного кабінету відбувся обласний семінар-практикум для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів із музичного, образотворчого мистецтва з теми «Сучасні методи формування інформаційної компетентності учнів на уроках мистецтва».

  Реформування національної освіти зумовило кардинальні зміни у системі оцінювання навчальних досягнень школярів. Запропоновані нові критерії оцінювання, мають на меті реалізацію принципів гуманізації і демократизації освіти й спрямовані на суттєву переорієнтацію процесу навчання, яка забезпечувала б особистісний розвиток кожного учня.

   Контроль знань - важливий чинник управління навчально-виховним процесом, одна з головних умов підвищення ефективності й оптимальності навчально-пізнавальної діяльності учнів.   Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом. Одним із складних і суперечливих питань сучасного уроку музики залишається питання про критерії педагогічної оцінки. Чи стимулюють інтерес учнів до музики негативні оцінки? Як користуватися різними її формами  (відмітка в журналі, усна оцінка, тестовий контроль)?  Що таке вербальне оцінювання? За яких умов оцінка педагога має виховне значення? Ці та інші питання  розглянули 04 грудня 2014 року вчителі музичного мистецтва Дубенського району на черговому засіданні семінару-практикуму з теми «Оцінювання знань на уроках музичного мистецтва в умовах упровадження Державного стандарту базової і повної середньої освіти», який пройшов на базі  районного методичного кабінету.

   Керівник Школи становлення  молодого вчителя, педагог Білогородської ЗОШ І-ІІ ступенів Копко Л.І. опрацювала з колегами методичний тезаурус з питань удосконалення педагогічної оцінки, проаналізувала методику об’єктивного оцінювання знань та критерії оцінювання учнів на уроці музичного мистецтва.

   Керівник методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва, вчитель Семидубського аграрного ліцею і ЗОШ І-ІІ ступенів Андріюк О.О. поділилася досвідом використання мотиваційних методів навчання, які впливають на позитивне оцінювання учнів у ході уроку.

   Методист районного методичного кабінету Панасюк І.Л. ознайомила учасників семінару з формами оцінювання школярів, акцентувала увагу на перевагах тестового контролю на уроці музичного мистецтва та провела  оцінювання педагогів за тестами для учнів 5-8 класів відповідно до діючих програм.

 «Викладання – це мистецтво, а не ремесло -  у цьому самий корінь учительської справи. Перепробувати десять методів і виробити свій, переглянути десять підручників і не триматися жодного неухильно – от єдиний можливий шлях живого викладання. Вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися – от єдиний можливий курс сучасного вчителя», -   ці слова відомого педагога Марії Рибникової  стали лейтмотивом  заняття Школи становлення молодого вчителя музичного мистецтва, яке пройшло 23 жовтня 2014 року на базі Вербської ЗОШ І-ІІІ ступенів  з метою формування професійних умінь і навичок молодих учителів та готовності їх до інноваційної діяльності.       

   Керівник Школи, досвідчений вчитель музичного мистецтва Білогородської ЗОШ І-ІІ ступенів Лариса Копко, провела з молодими педагогами району Круглий стіл «Формування вчителя-професіонала», на якому були розглянуті питання практичного застосування інноваційних технологій на уроці музичного мистецтва та критерії професійної компетентності сучасного учителя.

   Про те,  «Як не треба проводити відкритий урок»,  розповіла методист районного методичного кабінету Ірина Панасюк, надала методичні рекомендації педагогам-початківцям та провела анкетування з метою виявлення їх  готовності до використання  інновацій у практичній діяльності.

   Вчитель музичного мистецтва Вербської ЗОШ І-ІІІ ступенів Руслан Озірський продемонстрував використання  інноваційних технологій на уроці  у  8 класі  з теми «Класична чи розважальна?»

Вчитель залишається одним з головних учасників освітнього процесу, часто і головним джерелом інформації, а мультимедійні технології застосовуються ним для посилення наочності, для підключення одночасно декількох каналів представлення інформації, для доступнішого пояснення навчального матеріалу. Як вчитель керуватиме навчальним процесом, яким чином забезпечуватимуться педагогічне спілкування на уроці та постійний зворотний зв'язок з учнями, що покаже ефективність навчання в умовах учень –комп`ютер – вчитель? Саме для вирішення цих завдань та з метою підвищення ефективності викладання музичного мистецтва в загальноосвітній школі шляхом використання мультимедійних технологій 27 березня 2014 року на базі Дубенського районного методичного кабінету було проведено засідання методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва з теми «Формування професійної компетентності вчителів музичного мистецтва шляхом використання мультимедійних технологій». 

  Вчителі району обмінялися досвідом оволодіння мультимедійними технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня та підвищення якості його знань, проаналізували переваги та недоліки застосування мультимедійних технологій. Методист Ірина Панасюк провела майстер-клас «Активізація мислення школярів засобами мультимедійних технологій у процесі слухання музики». У ході засідання керівник методичного об’єднання Оксана Андріюк, вчитель Семидубського аграрного ліцею і ЗОШ І-ІІ ступенів, провела анкетування педагогів за блоками  «Інформаційна компетентність педагога» та «Самооцінка педагогічної діяльності».

   Процес адаптації молодих учителів до навчальної діяльності значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги, яку молодий учитель отримує від методичної служби району.

   28 листопада 2013 року на базі  районного методичного кабінету проведено чергове засідання Школи становлення молодого вчителя музичного мистецтва з теми «Моделювання  уроку музичного мистецтва через призму нових тенденцій мистецької освіти». Мета заняття  – визначення проблем і труднощів, які виникають у молодих вчителів у процесі підготовки до уроку та окреслення шляхів їх вирішення за допомогою самоосвіти.

   Методист Ірина Панасюк  ознайомила молодих  вчителів з педагогічною технікою моделювання, існуючими схемами і моделями побудови уроку,  формами і методами активізації навчального процесу.

   На практичному занятті молоді педагоги, ознайомившись з алгоритмом укладання плану уроку, самостійно розробляли сценарій, визначали завдання, обирали відповідні форми і методи активізації навчального процесу.

   Молодий учитель повинен уміти самостійно розібратися в складності методичних проблем, дійти певних висновків щодо застосування кращих досягнень у практичній роботі. Він мусить яскраво відчувати педагогічний пульс сучасності і спрямовувати свою практичну роботу в русло постійного творчого пошуку, - така спільна думка об’єднала учасників Школи становлення молодого вчителя, яка була проведена на високому навчальному та науково-методичному рівні.

    24 жовтня 2013 року на базі Дубенського районного Будинку культури з метою розвитку жанру естрадної пісні та виявлення нових обдарувань  проведено районний етап огляду-конкурсу української естрадної пісні «Юна зірка» серед учнів загальноосвітніх  навчальних закладів району.  Конкурс української пісні – це практично візитна картка нашої естради, нашої культури, один з небагатьох у державі, зорієнтованих саме на українську естрадну музику. З кожним роком відзначається все більший і вищий рівень виконавства.

    На  участь у пісенних змаганнях подали заявки 39 учасників із 32 навчальних закладів та районного Будинку учнівської молоді. Кращими, за результатами журі, стали:

у І віковій категорії  (9-13 років):

-         І місце -  Парфенюк Роман (Варковицька гімназія);

-         ІІ місце – Петронюк Аліна (районний Будинок учнівської молоді (Птича),

                             Максимюк Іван (Грядківська ЗОШ І-ІІ ступенів);

-    ІІІ місце – Пахольчук Тетяна (Повчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів),

                             Кусік Іванна (Здовбицька ЗОШ І-ІІ ступенів).

у ІІ  віковій категорії (14-18 років):

      - І місце –  Загрива Вікторія (Смизька ЗОШ І-ІІІ ступенів);

      - ІІ місце – Манелюк Людмила (Мирогощанська ЗОШ І-ІІ ступенів),

                         Ліховенко Світлана (районний Будинок учнівської молоді (Верба);

- ІІІ місце -  Царук Маряна (Соснівська ЗОШ І-ІІІ ступенів),

                     Самчук Марія (Квітневська ЗОШ І-ІІІ ступенів),

                     Десятник Оксана (Малосадівська ЗОШ І-ІІІ ступенів).

 

Вітаємо переможців і бажаємо успіхів на обласному етапі конкурсу!

                        

    Швидкий розвиток та впровадження  інформаційно-компютерних технологій у різні сфери життя, в тому числі в освіту,   ставить перед школою одним з основних завдань формування інформаційної культури сучасного педагога. З  метою удосконалення умінь і навичок використання ІКТ та Інтернет-ресурсів у практичній діяльності вчителя  19 вересня 2013 року на базі Семидубського аграрного ліцею і ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося методичне об’єднання педагогів музичного мистецтва з теми «Формування ключових і предметних компетентностей педагога шляхом використання ІКТ у процесі викладання музичного мистецтва».

     У теоретичній частині засідання педагоги ознайомились із творчою лабораторією вчителя музичного мистецтва Андріюк О.О., яка висвітлила питання моделювання уроків музичного мистецтва за інформаційно-комп’ютерними технологіями, представила  на огляд колег ряд власних мультимедійних презентацій, презентувала документацію вчителя музичного мистецтва.

 Використання Інтернет-ресурсів на практиці продемонструвала    методист     РМК

Панасюк І.Л., яка ознайомила вчителів  з освітнім  порталом «Освіта Рівненщини», власним Web сайтом «Інтернет-портфоліо методиста музичного мистецтва» та найбільш відомими музично-педагогічними сайтами з метою їх ефективного використання у підготовці та проведенні сучасного уроку.

  

22 серпня 2013 року  в рамках конференції педагогів Дубенщини проведено секційні заняття з вчителями художньо-естетичного циклу (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура). Методисти РМК Панасюк І.Л., Бастюченко Л.М. обговорили з вчителями району актуальні аспекти підвищення якості викладання предметів художньо-естетичного напряму в загальноосвітніх школах та основні напрямки роботи вчителів у 2013-2014 навчальному році, надали методичні рекомендації щодо викладання даних дисциплін відповідно до нових Державних стандартів базової та повної загальної середньої освіти, початкової загальної освіти та нових навчальних програм у 1-2, 5 класах. 

 

   Однією з сучасних форм роботи вчителя музики у школі є використання комп'ютера з метою активізації музичної освіти учнів.  

  З цією метою 23 травня 2013 року на базі Дубенського районного методичного кабінету проведено чергове засідання Школи становлення молодого вчителя музичного мистецтва з теми «Використання компютера у підготовці та проведенні уроку музичного мистецтва».

    У теоретичному блоці засідання молоді вчителі ознайомилися із особливостями застосування електронних педагогічних засобів навчального призначення на уроці музичного мистецтва.

   Нова програма з музичного мистецтва  (відповідно до Нового державного стандарту)  передбачає творче ставлення вчителя  до змісту і технологій навчання, поурочного розподілу навчального матеріалу. Він має можливість самостійно обирати мистецькі твори для сприймання та співу, орієнтуючись на навчальну тематику, розробляти практичні та ігрові завдання для учнів, враховуючи програмні вимоги, мету уроку. Тому особливе значення приділяється вмінню вчителя створювати мультимедійні презентації  для забезпечення ефективності уроку.

    Вчитель Сатиївської ЗОШ І-ІІІ ступенів  Катерина Дуць представила на розгляд колег власні мультимедійні презентації до уроків музичного мистецтва у початковій школі.

    Методист  РМК Ірина Панасюк познайомила молодих вчителів із сайтом, створеним на допомогу вчителям музичного мистецтва, надала методичні рекомендації та провела практичне заняття щодо  створення молодими педагогами власних сайтів.

 

   25 квітня 2013 року

   На базі Іваннівської школи І-ІІ ступенів відбулося чергове засідання творчої лабораторії вчителя музичного мистецтва Безмуди Людмили Платонівни, яка працює над темою «Розвиток музичних здібностей учнів на основі народознавчих традицій».  В роботі лабораторії взяли участь молоді вчителі музичного мистецтва району, яких зацікавив досвід роботи колеги.

   Результати роботи вчителя дали змогу переконатися у доцільності впровадження даної теми у практику роботи вчителів музичного мистецтва району.

   Людмила Платонівна використовує  досвід народної педагогіки, обрядів і традицій музикування,  ідеї українських композиторів та педагогів щодо визначальної ролі фольклору в музичному вихованні дітей, сприяє музично-творчому розвитку школярів за допомогою різноманітних ігор з рухами, танцями, співом.  Вчитель вміло поєднує уроки музичного мистецтва з  виховною роботою, забезпечує тісний зв'язок занять і позакласних заходів із повсякденним життям школярів, робить цей процес навчання емоційно привабливим і захоплюючим.

     Учасники творчої лабораторії переглянули та проаналізували урок у 5 класі з теми «Народні обряди та звичаї. Мистецтво писанки».

   Методист Дубенського районного методичного кабінету Панасюк І.Л. акцентувала увагу присутніх на умовах і принципах, які визначають успішність роботи вчителя музичного мистецтва,  методичних прийомах включення фольклору в учбовий процес та використання фольклору у позаурочній діяльності.

 


21 березня 2013 року 

На базі Дубенського районного методичного кабінету відбувся семінар-практикум вчителів музичного мистецтва з теми "Роль особистості вчителя в активізації творчого розвитку учнів на уроках музики та в позаурочній діяльності". Мета даного заходу - розкрити роль особистості вчителя в активізації творчого розвитку учнів на уроках музичного мистецтва, ознайомити з досвідом роботи учителів музики щодо активізації творчої діяльності учнів та при організації позакласної роботи, розглянувши шляхи підвищення творчої активності школярів.

В ході семінару педагоги ознайомились з досвідом роботи колег – вчителів музичного мистецтва Наконечної Т.А. (Птицька ЗОШ І-ІІ ступенів), Вавринюк О.П. (Повчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Квітки О.С. (Варковицька гімназія), Намчук І.А. (Білоберізька ЗОШ І-ІІ ступенів), Гринчук Г.В. (Мильчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів) щодо ролі особистості вчителя в активізації творчого розвитку учнів на уроках музичного мистецтва.
     Дитині потрібна глибина почуттів, їй потрібні ті рухи душі, які збагачують її щирими почуттями, розумними думками, розвивають естетичний смак, відкривають шлях до розуміння навколишнього світу — така спільна думка об’єднала учасників семінару.

Вчитель музичного мистецтва Семидубського аграрного ліцею Оксана Андріюк ознайомила колег з практичними формами роботи, методами діяльності, щодо послідовного освоєння системи музичних занять учнями через використання інтерактивних методів (музичні ігри, робота у парах, імпровізації, обговорення ситуації, картки-завдання), які прищеплюють учням інтерес до музики та бажання брати участь у створенні чогось нового.

   Педагог Тростянецької ЗОШ І-ІІ ступенів Олена Бороденко звернула увагу на значущість формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи засобами музичного мистецтва, підкреслила, що використання в практичній діяльності вчителів музики мультимедійного супроводу уроку – комп’ютерних презентацій, принесе очікуваний результат. 

   Методист Ірина Панасюк ознайомила слухачів семінару з алгоритмом аналізу методичних прийомів та методів творчого учителя.

 У ході роботи семінару його учасники одержали методичні рекомендації щодо інноваційних методів і технологій формування музичної культури учнів.

 13-14 лютого 2013 року проходив найпрестижніший конкурс педагогічної майстерності, найсерйозніше творче випробування для вчителів – конкурс «Учитель року – 2013». ІІІ етап другого (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» проходив у місті Рівному на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 15. Честь освіти Дубенщинин гідно захищала Оксана Андріюк, учитель Семидубського аграрного ліцею і ЗОШ І-ІІ ступенів. Вітаємо колегу, яка увійшла в четвірку кращих учителів музичного мистецтва області, із званням лауреата ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2013» та бажаємо нових професійних успіхів та процвітання!

13 грудня 2012 року

З метою підвищення теоретичної та фахової майстерності вчителів музичного мистецтва року на базі відділу освіти Дубенської РДА проведено семінар-практикум з теми «Роль, місце і значення уроку музики в розвитку учнів, вихованні музичної культури як необхідної частини їх духовності».

   Методист районного методичного кабінету Ірина Панасюк акцентувала увагу присутніх на педагогічній інтерпретації творів мистецтва як засобу формування музичної культури особисті.

   Досвідом роботи з даної теми з колегами поділилися педагоги Білоберізької ЗОШ І-ІІ ступенів Намчук І.А., Мильчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гринчук Г.В. та Семидубського аграрного ліцею і ЗОШ І-ІІ ступенів  Андріюк О.О.

 03 грудня 2012 року

У районі стартував І тур Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2013». Професійну компетентність, майстерність і творчість, креатив демонстрували вчителі музичного мистецтва під час співбесіди з членами журі, що  передбачала дискусію за досвідом роботи.   У ході майстер-класу «Я роблю це так» кожен із конкурсантів розкривав методи своєї роботи та оригінальні ідеї. Перевірка фахової майстерності та навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій у практичній діяльності відбуласть за допомогою  тестової програми Аssist-2.

  За результатами даного етапу визначилась трійка лідерів, учасники якої продовжать конкурсні випробування: Андріюк Оксана Олегівна (Семидубський аграрний ліцей і ЗОШ І-ІІ ступенів), Бороденко Олена Володимирівна  (Тростянецька ЗОШ І-ІІ ступенів), Подніжна Наталія Петрівна (Березький НВК).

  05 грудня вчителі провели конкурсні уроки  на базі Рачинської ЗОШ І-ІІ ступенів. Переможцем ра аграрного йонного етапу конкурсу визнано вчителя Семидубського аграрного ліцею Андріюк Оксану Олегівну.

15 листопада 2012 року

 Результати роботи вчителя Іваннівської ЗОШ І-ІІ ступенів Бузмуди Л.П. над темою «Розвиток музичних здібностей учнів на основі народознавчих традицій» дали змогу переконатися у доцільності впровадження даної теми у практику роботи вчителів музичного мистецтва району. З цією метою у Іваннівській ЗОШ І-ІІ ступенів було проведено засідання творчої лабораторії вчителя.

   Людмила Платонівна уміло використовує  досвід народної педагогіки, обрядів і традицій музикування,  ідеї українських композиторів та педагогів щодо визначальної ролі фольклору в музичному вихованні дітей, сприяє музично-творчому розвитку школярів за допомогою різноманітних ігор з рухами, танцями, співом. 
     Вчитель вміло поєднує уроки музичного мистецтва з  виховною роботою, забезпечує тісний зв'язок занять і позакласних заходів із повсякденним життям школярів, робить цей процес навчання емоційно привабливим і захоплюючим.
    В роботі творчої лабораторії взяли участь вчителі музичного мистецтва району, яких зацікавив досвід роботи колеги.

13 вересня 2012 року 

   На базі Березького НВК з метою пошуку ефективних форм методичної роботи, творчого підходу до викладання музичного мистецтва відбувся семінар-практикум  із теми «Реалізація творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва в педагогічній діяльності». 

  На розгляд педагогів-музикантів було винесено два питання:

-        електронне портфоліо – папка успіху вчителя музичного мистецтва;

-        презентація та популяризація досвіду вчителів у формі аукціону творчих ідей «Я роблю це так…».

   Методист районного методичного кабінету Ірина Панасюк на початку семінару-практикуму провела мозковий штурм «Електронне портфоліо педагога як інноваційна форма оцінювання діяльності педагога», ознайомила педагогів з електронним портфоліо як засобом систематизації накопиченого досвіду, визначення шляхів розвитку педагога та об’єктивної оцінки його професійного рівня.

  З метою допомоги по створенню власного електронного портфоліо, кожному учаснику семінару були запропоновані шаблони: поротфоліо-презентація, портфоліо-текстовий документ, інтернет-портфоліо, портфоліо-кейс.

  Ініціативні, творчі педагоги Оксана Андріюк (Семидубський аграрний ліцей і ЗОШ І-ІІ ступенів), Юлія Стельмащук (Смизька ЗОШ І-ІІІ ступенів), Ірина Намчук (Білоберізька ЗОШ І-ІІ ступенів), Наталія Подніжна (Березький НВК)  «виставили» на продаж власні ідеї щодо організації та проведення позакласних заходів, гурткової роботи, оригінальні методики заохочення учнів до участі у художній самодіяльності.

08 грудня 2011 року 

   Згідно з планом роботи Дубенського районного методичного кабінету  на базі Іваннівської  ЗОШ І-ІІІ ступенів  відбувся семінар-практикум вчителів музичного мистецтва  з теми «Розвиток музичних здібностей учнів на основі народознавства».
   Метою заходу було визначення шляхів успішної роботи вчителів музичного мистецтва в розвитку музичних здібностей учнів на основі народознавства та ознайомлення вчителів району з педагогічним досвідом вчителя музики   Безмуди Л.П.

   Тепло та гостинно  «Віночком українських пісень» зустріли учасників семінару-практикуму  учні Іваннівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

   З умовами і принципами, які визначають успішність роботи вчителя музичного мистецтва,  методичними прийомами включення фольклору в учбовий процес та введенням фольклору на уроках музики ознайомила учасників семінару методист РМК Панасюк І.Л.

 20 жовтня 2011 року

   Сучасні суспільні зміни породжують багато проблем у навчально-виховній сфері. Це і небажання сучасних дітей учитися, що послаблює інтерес до шкільних предметів; учні стають пасивнішими й неуважними на уроках; це і негативний, а нерідко й агресивний, пресинг із боку телебачення; недосяжність або відсутність можливостей, а часто і небажання спілкуватися з високим мистецтвом. Одна з найболючіших проблем — послаблення мотивації учнів до навчальної діяльності.
    Які б не використовувались і не впроваджувались технології, в основі всіх форм залучення до музики лежить її емоційне сприйняття.
   Вибираючи форму проведення, зміст завдання, доцільно постійно узгоджувати його з пізнавально-творчими можливостями учнів. Слід пам'ятати, що ніщо не замінить учневі роботи його власної думки. Тому варто довірливіше ставитися до його емоційних вражень, спиратися не тільки на музичні знання, а й на широкі життєві та художні асоціації.

Зробити урок цікавим, але не розважальним, ефективним, а не ефектним, навчати граючись, а не просто гратися – ось найважливіші питання, які постають перед сучасним вчителем. З метою виявлення ефективності упровадження  сучасних  інноваційних технологій у  професійну  діяльність вчителя музичного мистецтва та оволодіння методикою застосування інтерактивних методів навчання для подальшого їх використання у практичній   діяльності   на базі  Повчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум  учителів музичного мистецтва району із теми «Впровадження інноваційних технологій у систему шкільної мистецької освіти». Педагоги мали змогу обговорити ефективність упровадження сучасних інноваційних технологій у свою професійну діяльність, розглянути на практиці різноманітні методики застосування інтерактивних методів навчання.

   Урок у 5 класі із теми «Настрій у музиці» провела вчитель музичного мистецтва Повчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів  Вавринюк Олена Петрівна.

   Методист  районного методичного кабінету Панасюк Ірина Леонідівна організувала роботу семінару за методом «шести капелюхів» розпочалась.

08 вересня 2011 року

Система професійної підготовки вчительських кадрів – це цілісний процес, у структурі якого особливе місце посідає діяльність молодого вчителя після закінчення вищого навчального закладу, його адаптація до професії педагога. Успішна педагогічна діяльність молодого спеціаліста залежить не тільки від його професійної підготовки та особистих якостей, а й від стилю надання методичної допомоги, яка передбачає індивідуальний підхід до кожного вчителя, підтримку його творчості, прагнення до самореалізації.

   Процес адаптації молодих учителів до навчальної діяльності значною мірою обумовлений ступенем і характером допомоги, яку молодий учитель отримує від методичної служби районного методичного кабінету.

   З цією метою на базі районного відділу освіти пройшло чергове засідання Школи становлення молодого вчителя музичного мистецтва із теми «Професійна майстерність учителя музики», у роботі якого взяли участь 13 молодих педагогів району.

   Керівник Школи, учитель музичного мистецтва Білогородської ЗОШ І-ІІ ступенів Копко Л.І. ознайомила новопризначених учителів музичного мистецтва із нормативно-правовою базою з урахуванням аналізу змін на початок навчального року. Розкрила інноваційний підхід до методики проведення сучасного уроку музики.

   Методист районного методичного кабінету Панасюк І.Л. ознайомила слухачів Школи зі специфічними особливостями уроку музики, формами та методами активізації навчального процесу, організувала перегляд презентацій «Структура сучасного уроку музичного мистецтва», «Використання ІКТ на уроках музичного мистецтва», «Форми і методи активізації навчального процесу на уроках музики», «Формування індивідуального стилю вчителя музики».

   У практичній частині заняття молоді вчителі моделювали уроки музичного мистецтва та навчалися здійснювати їх самоаналіз.

   З метою вивчення запитів, інтересів, можливостей молодих учителів, методист районного методичного кабінету провела діагностування умінь і навичок молодих вчителів з метою коригування подальшої роботи.

 

ЯКЩО ВАМ СПОДОБАЛОСЬ, РЕКОМЕНДУЙТЕ СТОРІНКУ